Türkiye Yüzyılı Maarif Model kapsamında planlarımıza entegre ettiğimiz "Okul Temelli Planlama" çalışmalarımız gerçekleştiriliyor.
Okul temelli planlama dahilinde Sosyal Bilgiler öğretmenimiz Adem TEMTEK tarafından 5. sınıflarımıza yönelik bilgi yarışması düzenlenmiştir.
Okul BT Rehber öğretmenimiz tarafından okul temelli planlama kapsamında kodlama haftası etkinliklerimiz düzenlendi. Öğrencilerimiz algoritma becerilerini kullanarak ürünlerini oluşturdular.
Okul temelli öğrenme kapsamında dinamometre hazırlama etkinliği yapıldı.
Okul temelli planlama kapsamında öğrencilerimizle Geometri kitabı yapılmıştır.
İngilizce dersi okul temelli planlama kapsamında ülkelerin kahvaltı alışkanlıklarını araştırdık öğrendik ve posterler halinde sunumlar hazırladık. Seçtiğimiz 2 ülke ve Van kahvaltısını oyun hamurları kullanarak model oluşturduk. Öğrencilerimizden bu kahvaltıları anlatmalarını istedik. Kahvaltı ünitemiz böylelikle daha çok pekişmiş oldu.
Okul temelli öğrenme kapsamında mikroskopla canlı hücreleri inceleme etkinliği yapıldı.
Mangala, kaleli yakantop, istop, beş taş gibi unutulmaya yüz tutmuş birçok geleneksel çocuk oyununu okulumuz beden eğitimi öğretmeni İrem BEKDAŞ tarafından okulumuzda oynatılmıştır. Oldukça çekişmeli geçen oyunlarımızda öğrencilerimiz hem eğlendi hem de unutulmaya yüz tutmuş oyunları öğrendiler.
5. sınıf öğrencilerimiz okudukları hikayeleri word programında yazıya döktüler. Hem yazma hem de kelime işlemci programını kullanımını kaliteli hale getirdiler.
Dkab Okul Temelli Planlama etkinliği olarak kuş yemi ruloları yapıp okul bahçesindeki ağaçlara astık.
Okul temelli planlama kapsamında İngilizce dersinde öğrencilerin öğrenmekte zorlandıkları kelimeleri resimleştirerek akılda kalıcılığını artırmak adına "Pictionary"(Resimli Sözlük) etkinliği yapıldı. Öğrenciler oluşturdukları bu sözlüğe 1.dönem boyunca her üniteden kelimeler eklediler. 2.dönem de bu etkinliğe devam edecek ve resimli sözlüklerini tamamlamış olacaklardır.